My Favorite MySpace 2.0 Layouts
MySpaceLayouts

Szereplők

2010. április 26., hétfő

6. fejezet - Röhejes deja vu

Felsikítottam, ahogy a kádba érkeztünk. Csak akkor tud velem ilyesmi történni, mikor fáj a hátam?

-Istenem! Bella jól vagy? -kérdezte Edward, miközben próbált lekászálódni rólam.

Az arcom teljesen biztos, hogy vörös lenne, ha még ember lennék. De most még a zavar is messziről elkerült, annyira fáj a hátam. Mert nem nagyon tesz jót neki a nagy súly, bár az biztos, hogy a hideg ennek ellenkezőjét teszi.

-Fáj a hátam. -nyögtem.

Edward hiába próbált meg leszállni rólam, egyszerűen annyira csúszott a vizes kád. Az egyik combja pont a lábaim között terpeszkedett, a kezei pedig körülvették a fejem. Én hálát adok, hogy Emmett nincs itt, mert még elképzelni se merem, hogy mikre gondolna. Végre Edward lekászálódott rólam és mellém került.

-Bocsi, nem akartam! -mentegetőzött.

-Semmi, csak keljünk fel!

Edward szállt ki először, majd engem is kisegített.

-Bocsika, nem akartam. -túrt a hajába.

Zavarban van, de aranyos. Mi? Nem, nem aranyos! Te pedig, vagyis én elfordítom a fejem. Most! De nem fordultam. Most megfordulok! A fene, miért nem fordulok el?

-Gyere segítek kiszállni! -mosolygott rám.

Megmozdulni sem bírtam, csak néztem, ahogy felém közeledik, majd megragad és lágyan kiemel. A kezei alatt a bőröm még vámpírként is melegedni kezd. Szikrák kezdtek körülöttünk pattogni, ahogy egymás szemébe nézve álltunk. Elsüllyedtem az aranybarna ketrecben és már nem szabadultam.

-Khm... Asszem én átöltözök! -nyögte.

-Ja...izé..én is. -bólogattam

-Akarod, hogy segítsek? -kérdezte perverz mosollyal az arcán.

Majdnem igent nyögtem, de még jó, hogy van eszem.

-Ezt ne csináld, mert úgy nézel ki, mint Emmett. -morogtam és elindultam az ajtó felé.

-Jaj ne már, Bella megfázol ha kimész! Te tusolj le, és én hozok neked egy ruhát.

-De...

De már senki nem volt mellettem. Hát így elég nehéz visszautasítani valakit. De a legrosszabb, hogy ezt szeretem benne. Szeretem? Jaj, olyan hülye vagy, Bella!

A fürdő teljesen felengedte az izmaimat. Mindig szerettem tusolni, mert az olyan emberi. És sajnos a mostani létezésembe semmi lazító vagy szórakoztató nem volt.

-Bella! -szólt nekem valaki kintről.

Gyorsan megtörölköztem majd magam köré csavartam és a tükör elé léptem. Jól van. Úgy nézek ki, mint egy csapzott kutya, aki egy másik kutyával verekedett össze. Vagyis úgy, mint általában...

-Tessék? -kérdeztem.

-Meghoztam a ruháidat! -szólt be Edward.

Ez a hang! Annyira lágy, idegen mégis mintha ismerném. Vámpírként sose találkoztunk, mert egy ilyen pasira biztos emlékeznék. De akkor honnan?

-Köszönöm!

-Nincs mit!

Halk lépteket hallottam, amik a lépcső felé tartanak. Behunytam a szemem, és csak a neszezést hallgattam.

Bam, bam, bam, bam, bam, bam...

Elképzeltem, ahogy lesétál a lépcsőn, végig megy a nappalin, majd leül a kanapéra. Az egész olyan deja vu érzéssel töltött el. A francba! Mi van ma velem? Megráztam a fejem és elindultam kifelé a fürdőből. Az egész olyan hihetetlen. A vámpírság, Volterra, Cullenék, Edward. Főleg Edward! Annyira ismerem, de mégse.

Kisétáltam a szobába. Az egész árasztotta Edward hangulatát és lényét. Visszafogott és rendes, mint egy 19. századi szoba. A fekete kanapén voltak a ruháim összehajtva, ezért odamentem és fölkaptam őket. Azért van, amire jó a vámpírsebesség. Felrángattam magamra, és a törölközőt gyorsan kiterítettem a szobámba. Azért kicsit furcsa érzés, hogy néhány perce Edward még a fehérneműs szekrényembe turkált. Az biztos, hogy rák vörös lennék most emberként.

-Bella!

Azonnal a hanghoz rohantam, ami a kanapéról szállt felém. Edward az asztal felé hajolt és nézett valamit a kezében. Az ülés mögé léptem és egy kicsit ráhajoltam, hogy lássam mi az. Valami szürke dolgot érintettek hosszú ujjai.

-Mi az? -kérdeztem.

Kicsit hátrébb hajolt a kanapén, így tökéletesen összesimult az arcom bal és az ő arca jobb fele. A kezében lévő tárgyat közelebb vonta.

-A csomag. -válaszolta kurtán.

Persze! A levélbomba mellé egy csomagot is kaptam, amire nagy betűkkel van ráírva, hogy másodjára bonts ki. A szemetek. Még egyszer nem veszem, be a hülyeségüket.

-Bontsd ki! -vontam vállat.

Hirtelen eltűnt mellőlem és szembe állt meg.

-A te nevedre jött. Te bontsd ki!

-Talán félsz tőle? -kérdeztem egy gonosz mosollyal az arcomon.

-Csak annyira amennyire te! -vágott vissza és felém nyújtotta a dobozt.

-Kösz nem! Meghagyom a lehetőséget.

-Hölgyeké az elsőbbség! -rázta a fejét.

Így nem megyünk semmire! Ki kéne találni valamit, amivel nem tudjuk megint felrobbantatni magunkat. Vagy csak hagyjuk a fenébe.

-Szerintem hagyjuk meg Emmettnek! -vetettem fel.

-Szerintem i...

Hirtelen berobbant a ház ajtaja és Alice futott be rajta. Kikapta Edward kezéből a csomagot és elkezdte kinyitni. Edwarddal egyszerre ugrottunk felé.

-Alice neeeeeeeeeee!

De a csomagoló papír már a földön volt. Alice pedig egy DVD-s dobozt tartott a kezében és a fejét rázta.

-Nyuszivámpírok! -sóhajtotta.

Persze annak könnyű, aki látja a jövőt! Rögtön a TV-hez futott és betette a lemezt a lejátszóba. Edward felkapta a távirányítót és bekapcsolta. A képernyő bekapcsolt majd hirtelen Demetri szobája villant be. Egy asztal állt a közepén, ami mögött két szék tátongott. A falon a következő felirattal: Tények! Tényleg? Hirtelen valami latin zene kapcsolódott be a képhez és két vörös ruhás táncosnő lépett be. Vagyis, hogy pontosabb legyek táncolt be. Egyik se bizonyult valami ügyesnek, mert inkább a diszkós kézmozdulatos csipőrángást mutatták be. És ugye a szőrös lábuk se épp valami vágygerjesztő. Aztán hirtelen megfordultak és megláttam az arcukat. A röhögés a teljes testem rázta. Alec és Dem táncolt magassarkuban, vörös miniruhában. A dal sodródott tovább és a tánc is folytatódott. Alec felugrott az asztalra és valami rúdtáncszerű vonaglást mutatott be. Demetri kecses csípőmozdulatokkal lépkedett a helyére. Aztán ahogy jött eltűnt a zene. A két fiú pedig egyszerre ugrott ugyanarra a székre.

-Húzz a fenébe Alec! -morogta Dem.

-Ez az én székem te majom!

-Kussoljatok már! -szólt közbe Félix aki gondolom a kamera mögött állt.

A két fiú gonoszul egymásra nézett majd elsötétült a kamera. Néhány másodpercre rá újra visszajött a kép. Most már Félix és Demetri ültek az asztalnál.

-Jó estét a kedves nézőknek. Ez a Tények! Tényleg? Én Demerina Volturina vagyok. -mosolygott Dem.

-Na nem ezt én nem csinálom! -kelt fel Félix.

Kisebb kuncogásokat hallottam oldalról, de egyszerűen rátapadtam a képernyőre.

-Kussolj Félix! -morogta Alec.

Újabb sötétség majd már Alec és Dem ült a képernyőn.

-Én pedig Alecienta Volturisa vagyok. Mai híreink csak most, csak önöknek, csak egyszer.

A kép hirtelen váltott és már Dem arca látszott közelebbről.

-Megtörént a csoda! Jane Volturi leborotválta a lábát. Ennek a videói bizonyítéka is van. Erre a nagy dologra, csak 2341 évet kellett várnunk. A következő videót csakis erős idegzetű vámpíroknak ajánljuk.

A kép most egy fürdőszobát vetített. A készítő az ajtóból vette fel amint Jane egy törölközővel maga köré csavarva egy borotvát húz végig a lábán. Majd egy kicsivel messzebb újra. A rózsaszín borotvát vízbe merte majd megint végighúzta. Egészen addig, amíg a kamera nem kezdett el sípolni mert lemerült az akku. Jane hirtelen felkapja a fejét és a kamerába pillant.

-Alec! Meghalsz! -rohan a kamera után.

Aztán újra Dem szobájába kalauzoltak minket.

-A kamerát kezelő urat súlyos sebesélülésekkel az országos korházba szállították. Reméljük túléli a sebesüléseket és sikerül kiműteni a seggébe szorult borotvát. -rázta a fejét Dem.

Most Alecre közelített a kamera, aki a papírjait rendezte majd felpillantott és vörös rúzsos ajkával egy csókot dobott.

-Hölgyeim és uraim! A következő képeken a palota hölgytagjait láthatják amint házisárkánnyá változnak. Ezek a hölgyek valamikor normális vámpírok voltak. De találkoztak Caiusdzillával és ez lett velük. Borzalmas.

A kamera most Heidi szobájába repült. Az ágyon három nő feküdt zöld pakolással az arcukon. Midig is furcsák voltak ilyennel az arcukon. Hirtelen Félix óriási mosolya csúszott a kamera képébe. Egy botot fogott amivel a lányok talpához közeledett. Egyre közelebb ért és hirtelen rácsapott mindegyikre. A három lány egyszerre ugrott fel. Óriási röhögés áradat pusztított a Cullen házban. A látvány magáért beszélt. Aro, Marcus és Caius ült az ágyon vörös szemekkel és zöld arccal.

Majd újra a két fiú kúszott be a képernyőre.

-És most nézzük meg, hogy áll Félix a Nagy Szobaalakítással! -olvasta Dem.

Most az én szobámat láttam. Vagyis ami volt. Most a falak feketére voltak festve és láncok lógtak le róla. Az egyik falon több félmeztelen pasiról voltak képek felragasztva.

-Mint látjátok nagyon jól haladunk. Most tesszük be a péniszre hasonlító törölköző tartót. Higyjétek el, készen leszünk. -mondta Félix egy sárga védő sapkában, miközben a hüvelykujját felmutatta.

-Köszönjük Félix. -mosolygott a képbe Alec.

-És önöknek is a figyelmet ne feledjék egy hét múlva ugyanitt addig is várják a Tények! Tényleg?-et! Jó estét! -búcsúzott el Demetri.

Majd újra felhangzott az a latin zene és eltűnt a kép. Egy felirat rajzolódott ki mintha vérrel írták volna: VÉGE

Majd teljes sötétség. És teljes csönd, majd hirtelen egy öblös nevetés harsant fel.

-Ezek állatok!

24 megjegyzés:

  1. Megérte várni rá az már biztos! Egyet értek... Ezek állatok! xD Holnap már biztos, hogy sokkal jobb napom lesz! Uhh elképzeltem Aroéket arcpakolással... meg Demet és Alecet olyan piros ruhában... szakadtam, a röhögéstől! Egyszerűen fantörpikusan fantasztikus lett! :D Már várom a kövit!
    Pusszy :D

    VálaszTörlés
  2. atyaég, de pihent az agyatok csajok!!!
    ezek tényleg állatok de baromi nagyok!
    annyira nevettem h a könnyem folyt xD
    előttem volt a kép is, hát ez naon kész volt xD
    kiműteni a seggébe szorult borotvát...haha xD
    ez volt a kedvencem xD
    alig várom a folytit, ügyik vagytok
    puszi
    mesi28

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ NAgyon jó KÍRÁLY komolyan mondom Demetri félix Alec állatok komolyan mondom

    VálaszTörlés
  4. Ti betegek vagytok!! XDXD
    Úgy röhögtem,h még a könnyem is folyt XD
    Nagyon kemények Alecék XD Meg Jane XDXDXD
    Nah a röhögős részeket félre téve is nagyon jü volt ez a fejezet :D
    Edward meg Bella egy kicsit szorosabb viszonyt sikerült kialakítaniuk :D Remélem ez még sokszor elő fog fordulni :D
    Várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!!!
    Ti nem vagytok teljesen 100%sak de imádom!!!!!!
    Még most is rázkódok a nevetéstől szóval a klaviatúra betűi össze mosódtak előttem már sírok komolyan mondom!!!xD
    Bella és Edward fürdő szobai kis balesete több ilyen is lehetne:P:P
    Bella gondolatai pedig nagyon tetszettek azt hiszem hogy már sejti hogy ő belezúgott Edwardba:):):) Edward mint egy úri ember felajánlja hogy segít Bellának fürdeni de azt hiszem ha mindketten emberek lennének biztos rák vörösek lennének, "Edward zavartan bele túr a hajába":P:P:P
    Felixék pedig nem normálisak ők sem és Jane borotválására 2341 évet kellet várni jujj.....
    És ahogy be mutatkoztak már ott elkezdett az arcom nagyra mozdulni és a cím tényleg nagyon hatásos Tények! Tényleg.. hmmm azt hiszem még sok hasonló ilyet várhatunk ha rajtatok és Félixéken múlik kíváncsivá tettetek!!
    Alice megnyilvánulása miszerint nyuszi vámpírok mázlista hogy a jövőbe látna ám viszont ha ez nem lenne neki de megmaradna a vásárlási mániája szerintem ő egy jó nagy dührohamot kapott volna, amin még Jasper sem tudna segíteni nha azt is megnézném!!!És a vége hát tényleg állatok...
    Nagyon várom a következő fejezetet, nagyon hatásos ezt csak szeretni lehet!!!:):)
    Rám fért már egy kiadós nevetés vizsga után köszönöm lányok, azt hiszem újra olvasom:P:P:P
    Melinda

    VálaszTörlés
  6. Hello!!!
    Csak ma tudtam elolvasni, de tényleg megérte várni. Nagyon jó volt a videó!! XD
    Végig röhögtem az egészet
    LÉCI gyorsan folytassátok!!! *kiskutyaszemek*

    puszi: szofi

    VálaszTörlés
  7. úristen ez áááááá xD
    nem birok meg szólalni
    még mindig nevetek xD
    am nagyon nagyon jóóóóóóóóóóó lett
    áááá már kezd fájni a hasam xD
    úristen
    am a rész még mindig nagyon jóóó nagyon tetszet
    bocsi most még nem telik több re xD
    rem hamar elsz friss
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  8. nagyon állat :D hihetetlenül jó! mikor lesz kövi feji?

    VálaszTörlés
  9. Hehehehehe! Anyám! EZ nagyon!
    Bellának csak nem emberi emlékei voltak?;)
    De ezt elképzeltem, xD. Tényleg állatok! Nagyon jó volt!

    Tetszett!

    Imádtam!

    Frisst :D

    VálaszTörlés
  10. Szupi lett!!!!
    Tényleg megérte várni rá

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!

    Hát ez nagyon jó volt, mikor először olvastam nagyon jókat mulattam rajta, mikor másodszor olvastam, már rázott a nevetés, és harmadjára pedig már majdnem a földön fetrengtem a röhögéstől.
    Egyet értek Bellával, tényleg állatok!
    Kérlek siessetek a frissel, mert már nagyon izgulok!


    Maya

    VálaszTörlés
  12. JESSZUSOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!*fetreng a röhögéstől* Ez nagyonkész......! Ti nagyon készek vagytok! Pihentaz agyatok rendesen!!!xDxDxDxD Én meg itt fetrengek, és röhögök.... Jane.... Dem........xDxDxDxDxD Hát feel lettem vidítva az tuti!:D:D:D

    VálaszTörlés
  13. HIHIHIHI


    Ez jó volt:D
    Megérte várni rá:D

    annyit röhögtem rajtaa:D

    ügyik vagytok csajok;)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Majd leestem a székről úgy nevettem! :) Hát ez kész! :) :)
    Nagyon nagy volt!
    Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  15. Sziaaasztokk!
    Hát komolyan mér fáj a hasam a röhögéstől ez naon nagy...arcpakolás...pasik nőiu ruhába és táncolnak és ráadásul ki is vannak estve...naon nam megérte várni...de ezt mondanom se kel...*fetreng és közve fogja a hasát úgy röhög* NAGYON JÓK VAGYTOOOOk....várom a kövit

    VálaszTörlés
  16. áááá hát ez baromira jó volt:D:D.
    bazz már a könnyeim is folytak.XD:D:D.
    télleg megérte erre várni.:D.
    (L)Dem és Alec..(L) és Jane áhh k*rva nagyok voltakXD.
    várom a kövit:):).
    Jeni.

    VálaszTörlés
  17. NAGYON NAGYON EZERSZER NAGYON TECCET IMÁDOM ANNYIT RÖHÖGTEM HOGY A VÉGÉN NEM ELÉG HOGY FÁJT AHASAM DE MAJDNEM MEGFULLATTAM

    puszi nati

    VálaszTörlés
  18. Ez naon naon jó rész volt!!!! Még most is röhögök!!!!
    Anyum nem tudja mi van velem!! :):)
    Naon várom a kövit!!!
    Ügyi vagy

    VálaszTörlés
  19. Ez marha jó....xD
    Végig röhögtem a "Tényleg!Tények?"-etxD
    Kövi részben is legyen...xD
    najó vagy 2 fejezet után:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  20. Ez valami irtó vicces:D:D...Erre csak 2341 évet kellett várni...Nagyon állat!!!

    VálaszTörlés
  21. Király lett! Nagyon várom a folytatást. Félix és a többiek... sokat nevettem. Köszi.

    VálaszTörlés
  22. nagyokat nevettem a végén ..:D de nem tetszett az h megfeletkeztél Bella hátárol... az egyik percbe szenved és alig bir mozogni a másik pillanatban meg vámpirsebességgel fut a ruháiért majd az emeletre...:S

    bernie

    VálaszTörlés
  23. Istenkém!
    Folyik a könnyem. Nektek aztán horror-os fantáziátok van.
    Iszony. Szegény Bella.
    És ahogy a fiuk átalakítják a szobáját. Nagyon brutál.
    Nagyon ügyesek vagytok. Fájnak a hasizmaim a nevetéstől és tényleg folynak könnyeim.

    VálaszTörlés
  24. Ez a videó!!!! xD :D:D:D Szakadtam a röhögéstől!!!! :D:D Azt pedig már nagyon várom hogy Bella és Edy fiú mikor fognak összejönni :D:D

    VálaszTörlés