My Favorite MySpace 2.0 Layouts
MySpaceLayouts

Szereplők

2010. május 6., csütörtök

7. fejezet - Meglepetések sorozata

- Mindig ezt csinálják? – nevette Emmett.

- Mennyi kazetta lehet még Volterrában? Biztos az összes boltot kifosztották – kuncogott Alice.

- Biztos jó sok a szabadidejük – mormolta Esme.

- Nem tisztelik senki magánéletét. Viccet csinálnak mindenből, amiből lehetséges, márpedig ők nem ismerik azt a szót, hogy lehetetlen. De imádom őket! Jobb „testvér” náluk a világon nincs.

- Hiányoznak? – suttogta Edward.

Erőltetetten elnevettem magam. Hogy lehet ilyet kérdezni?!

- Hogy hiányoznak-e? Hogy hiányoznak-e? Hogy kérdezhetsz ilyet?! Persze, hogy hiányoznak! Mindennél jobban! El sem hiszed, mennyire szeretném, ha most ők is itt lehetnének! – ordítottam.

- De ezek betegek! Nézd, mit csináltak a szobáddal!

- Edward… - suttogtam megtörten. – Hogy mondhatsz ilyet? Ők mégis csak a családom…

Könnyek nélkül zokogni kezdtem. Lerogytam a földre.

Edward nem szereti a családomat… Edward szerint betegek… De miért is érdekel ez engem ennyire? Miért zaklatnak fel a szavai?

Isabella! Ne is törődj vele! – nyugtattam magam.

- Hát ezt jól megcsináltad! – Alice szemrehányó hangja, valahogy nagyon is kedvemre való volt.

- Nyugalom, Bella! – simogatta meg a fejemet Alice. Biztos előre látta, ha a hátamhoz nyúl, én kipurcanok. – Kitaláltam mit teszünk! – sipította boldogan.

Edward jó hangosan felnyögött.

- Alice nem hiszem, hogy ez egy jó ötl…

- Jaj, Edward… - tromfolta le a testvérét.

- …et – fejezte be a megkezdett mondatát.

- Miből hagytatok ki? – suttogtam elég zaklatottan.

- Elmegyünk vásárolni! – ujjongott.

- Mi? – a hangom két oktávval feljebb szökött. – Most ugye csak viccelsz?!

- Nem, dehogy! Ilyenekkel nem szoktam viccelni! Egy kiadós vásárlás majd felvidít!

- Ja, pont az fog… - morogtam.

- Úgy bizony! – helyeselt, és olyat mosolygott, hogy biztos vagyok benne; Alice egy Colgate-os reklámban nagy sikert aratna…

- Alice… nem maradhatnék itthon? Még mindig fáj a hátam és… - az az igazság, hogy a hátam egyáltalán nem fájt. Most. De ha egyfolytában ruhát próbálgatnék fel és le, szerintem nem ez lenne a helyzet.

- Oh – szisszent fel Edward. – Bella – fordult felém -, ez a tiéd – nyújtott oda egy virágot.

- Kösz, de mért is kapok virágot?

- Hogy, jobban gyógyulj! – kacsintott rám.

- Biztos.

- Bella, mért nem veszed észre, hogy… - kezdte Emmett, és közben sunyin vigyorgott. Bármit is gondolt Edwardot nagyon felzaklatta.

- Emmett, kérlek, állj le! Kikészítenek a perverz gondolataid… - morogta.

- Menjünk vásárolni! – vágott közbe Alice.

- Ne már – sóhajtottam lemondóan.

- De, de – vigyorgott Alice.

***









- Bella, vedd már fel!

- Nem, Alice, ezt nem teheted! Mért pont ezt?! – szörnyülködtem.

- Jaj, Bella ne nyafogj már! Mindjárt itt a nyár! Farmerban akarsz strandra menni?

- Nyár? Strand? Nem tudom Alice, neked fel tűnt-e már, de itt se strand nincs, se nyár. Csak eső és pocsolya, és eső… és még több eső!

Alice – gondolom – megforgatta a szemeit.

- Vedd fel! – erőszakoskodott.

- Te, Alice, mért is kell felvennem? Hiszen, ha úgy is te nyersz, akkor már előre láttad, hogy áll rajtam, szóval nem kell felvennem… - próbáltam meggyőzően érvelni, holott fogalmam sem volt mit mondok éppen. Túlságosan lefoglalt, hogy a ruhában szörnyülködjek.

- Isabella! Ha nem lesz rajtad a ruha két percen belül, akkor én… - kezdett fenyegetőzni.

- Jó, jó! – hagytam rá. Jobbnak láttam, ha feladom a harcot, bár voltaképpen nagyon is érdekelt, hogy Alice vajon mivel fenyegetne meg.

Elmorgott egy „de siess”-t, de végre békén hagyott.

Gyorsan felküzdöttem magamra a ruhát, és amint az utolsó ráncot is kisimítottam, Alice elhúzta a függönyt.

- Csodásan áll! – tapsikolt. – Megvesszük!

- Remek – morogtam.

- Jaj, örülj már egy kicsit! – noszogatott.

- Hurrá… - motyogtam.

Elhúzta a száját, de tovább nem próbálkozott.

Amikor mindenki a pénztár köré gyűlt, Edward hangosan felnyögött. Kérdően néztem rá, de ő csak megrázta a fejét, majd egy gyilkos pillantást vetett Alice felé.

Később, mikor hazaértünk, és felfutottam a szobámba, furcsa hangokat hallottam az egyik szobából.

Elindultam a hang irányába. De azt hiszem jobban tettem volna, ha a szobámban maradok… Amikor benyitottam, ez jutott eszembe: „Megspórolhattad volna ezt az élményt magadnak, Bella.”

Emmett – hál’ Isten ruhában – egy Rosalie-ra hasonlító guminőt nyalogatott, és még sok minden mást is csinált vele, de inkább nem részletezem…

- Bo… bocsi – dadogtam és gyorsan kislisszoltam ebből a rémálomból.

És akkor még balszerencsém nem ért véget…

- Bella, te mit kerestél a szobánkban? – kérdezte Rosalie kissé csodálkozva, haragosan és mégis érdeklődve.

- Öhh… Rosalie… szerintem…

- Hé, Bella, kérlek, ne szólj Rose-nak… - jött ki az ajtón Emmett. Pechjére még mindig nála volt a gumibaba…

- Oh, szia cicám!

- Emmett! Befelé! Most! – rendelkezett Rosalie.

- Igen is.

Most biztos elkuncogtam volna magam, ha itt lenne velem Edward. Hogy mi? Edward? Mért gondolok mindig rá?! Ááá, ez már olyan idegesítő… Gyűlöllek, Edward, mert mindig rád gondolok! Ami persze hülyeség, majdnem ugyanolyan, mint itt veszekedni magammal…

Vajon, mit csinálhatnak most Volterrában? Elmosolyodtam, mert igazából nagyon is tudtam mit csinálnak ott. Felix, Demetri és Alec épp Jane-t idegesíti, Heidi nézegeti magát a tükörben, Aro a világuralmon gondolkozik, Caius azon, hogy épp kin lehetne bosszút állni, vagy hibáztatni valamiért, Marcus pedig unatkozik. Szokás szerint.

- Bella – szólított meg lágyan Esme.

- Igen?

- Hogy vagy?

Először nem értettem, mért kérdezi.

- Oh. Köszönöm, már jobban – kapcsoltam.

- Ennek örülök, kedvesem.

Egymásra mosolyogtunk és a nem dobogó szívem a szívébe zárta ezt a kedves teremtést. Örökre.

- Anya – bukott ki belőlem. Mert tényleg így éreztem. Annyira odaadó és kedves volt, hogy más szó nincs is rá.

- Oh – ölelt meg.

Annyira meghitt volt ez a pillanat, mintha tényleg anya és lánya ölelkeznének. Majdnem elfeledtette velem, Emmett-es emlékemet. De szerintem ezt soha nem fogom elfelejteni… Bár kétségkívül a vámpírmemória miatt nem tehetem, de egy biztos; ez az emlék örökké megmarad.

Esme-vel ölelkezni nagyon kellemes volt. Mintha az alvós mackódat ölelnéd, ami tele van drótokkal. Kemény volt, de mégis puha. Furcsa volt, de mégis kellemes. Idegen volt, de mégis oly közeli.

Hirtelen nagyon elveszettnek éreztem magam, amikor elengedett.

- Bella ez nagyon kedves volt tőled! – mondta Alice.

Elmosolyodtam.

- Elragadtak az érzéseim…

- Azok mással is elragadhatnának… - kuncogott Jasper, mire Alice oldalba bökte.

- Jaj, hol van már ez a csigavámpír… - morogta Alice magában.

- Kiről beszélsz? – kérdeztem értetlenül. Hiszen mindenki itthon volt… Carlisle a dolgozószobájában, Rosalie és Emmett beszélgetnek…, Esme itt van velem a lépcsőn, Alice és Jasper a lépcső aljában ácsorognak, és Edward… Tényleg… hol van Edward? Talán egy nővel van? Egy nővel, aki nem én vagyok?! Állj! Bella, Edward azt csinál, amit akar! MI NEM VAGYUNK EGYÜTT! Azt csinál, amit akar!

- Alice olyan idegesítő vagy – Edward morogva lezökkent a kanapéra. Bronzvörös hajában esőcseppek csillogtak.

Alice csilingelő hangon felnevetett.

- Ez most nem az én érdekem – nevette.

- Ez igaz – ismerte el. – De nem Bella kért meg, hogy vegyek.

- Mit? Miről beszéltek?

- Befestjük a hajadat! – ujjongott Alice.

- Mi? Az enyémet biztos nem! Az kizárt dolog!

- Jaj, ne már Bella, a barna sokkal jobban áll neked! Láttam – győzködött.

Jó hangosan felsóhajtottam.

- Csináld! – nyögtem és lecsuktam a szemem.

17 megjegyzés:

  1. Jó lett
    Szegény Bella örökre kísérteni fogja emmett és a gumibaba látványa.
    Úgy tűnik Bella belezúgott Edwardba

    VálaszTörlés
  2. Jaj mikor lesz már a kövi feji...anyira izgulok..de a kövi részben lesz ég egy vidi ugye?..mond igen..mond igen:D

    VálaszTörlés
  3. Huh...hát... huh...
    Olyan jó lett ez a fejezet is :)
    Emmett és a guminő... asszem Bellát még sokáig kísérteni fogják ezek a képek... xD
    Alice nem is lenne Alice ha nem erőszakolná rá másra az akaratát :D
    De így szeressük őt :)
    Bella szerelmes, Bella szerelmes!
    És nemsokára szerintem Edward is az lesz... vagy már az? Ki tudja...
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  4. Szia! nagyon tetszett!!!!! Alicenek nem lehet nemet mondani:):):) várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Nagyon jó lett ez a rész.. Emmett pedig azt hiszem hogy az én fejemből sem fog ki menni ez szegény Bella egy örök életen látja majd ezt a buksijában, juj... De meg is van ennek az előnye ha Emmett cukkolja őt akkor Bella tud mivel vissza vágni, jó kis fegyver akadt a kezében szerintem ki is fogja használni.:P:P
    Bella kezd szerelemes lenni Edwardba ez a kis féltékenység és izgalom mikor mellette van szerintem pattognak a szikrák körülöttük.. Hát igen a Volterrai vámpírok nem normálisak ám mégis jobb színben tünteted fel előttem őket kezdem megkedvelni őket az eredeti történetben nem szerettem őket...
    Edwardtól pedig tényleg bunkó dolog volt amit mondott Demetriékről hisz mégis a lány családja de azért ő is nevetett.. Alice pedig (hihi bocsi csak teljesen a történet hatása alatt vagyok és kuncogok össze vissza..*pirulós fej*) tudja hogyan nem tudsz neki ellenállni és hogy mindenre rávenni nehéz ellene harcolni sőt képtelenség:P
    A vásárlás pedig lehet hogy Alicet felvidítja de Bellát nem szerintem őt inkább más valami/valaki... Jasper kis rejtélyes megjegyzése és a heves tiltakozások Alice pattogása hogy hol van már Edward az engem is érdekelt hát hajfestékért Bella barna lesz szegény kész csapás lesz neki hisz mindig szőke volt most meg barna ... És Edward kis kedvessége azért aranyos volt ahogy a virágot odaadta hogy jobban legyen a hogy próbálta kiengesztelni Bellát és hogy túl élje a vásárlást...
    Esmeével való meghitt pillanat pedig könnyeket csalt a szememben nagyon szép volt ahogy anyának szólította őt tényleg olyan mintha ha az lenne hisz Bella igazi édesanyja meghalt talán ez pótolja ezt a kis ürességet..
    Összességében: nagyon szeretem ahogy írtok nagyon jók vagytok a poénok az érzelmek a meghitt pillanatok tisztára mint ha egy moziban csücsülnék csak olvasok..:P:P
    Melinda

    VálaszTörlés
  6. Ngayon nagyon jó lett ez is!
    Ügyesek vagytok!! (nem tudom ki irta ezt a fejezetet.) XD
    Siessetek a kövivel, mert nem tudok sokáig várni!!

    Puszíí!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó volt, még olvastam volna tovább, kár hogy vége ennek a fejinek. Hát Emmett..az durva volt, Esmével pedig aranyos az ölelkezés, jaj és a virág, hát az nagyon tetszett. Kiváncsi vagyok mi fog még történni, mikor jönnek rá, hogy mit éreznek, bár arra már kezdenek rájönni, legalábbis Bella, de mikor fogja beismerni. Na arra kiváncsi vagyok. Folytassátok hamar. Virág

    VálaszTörlés
  8. fúhaa
    romantika:D

    jujj emmett..xP
    az nagyon nagyvolt!:D

    szegény bella

    alice néha fárasztó...:D

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett mint mindig
    ügyik vagytok

    puszi

    VálaszTörlés
  10. huhh.... hát a vége télleg befestik a haját??? jajjajjj hát nem kívántam volna Bellsnek ezt a megrázást Emmettel, am a kövibe kérlek írd már mit csinállt Rose Emivel léccy olyan kíváncsi vok;)
    huhhhh....♥

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik a töri!
    :)
    Már nagyon várom a folytatást!
    Puszi: Eszter

    VálaszTörlés
  12. NocturnalRaven2010. május 17. 7:28

    Sziasztok.en ma talaltam ra a blogra es el is olvastam a fejezeteket.nagyon tetszik a tortenet,az otlet is nagyon jo,bar szivesen olvastam volna elozmenyeket,vagyis bella eletebol Volterraban,ahogyan gyotrodik,es valtozast akar,amikor eldonti,hogy elmegy,meg ijenek.na de ez nem az en sztorim ugyebar:))
    Amit nagyon hianyolok:Bella egy vampir aki evekig emberi veren elt Volterraban,de o csak ugy egyik percrol a masikra lemond errol,es meg csak nehezere sem esik....Szerintem kene gyotorje a verszomj,es nehezebb dolga kellene,hogy legyen,hisz nem egyszeru leszokni az emberi verrol,Es lelkiismeret furdalasa sincs amiert artatlanokat gyilkolt....semmii...elegge leegyszerusitettetek a jellemet.
    DE...amugy nagyon tetszik....utalom mikor ijen gyerekesen viselkedik E es B ,pedig annyira nyilvanvalo,hogy mit ereznek a masik irant...felhaborito,es megis tetszik es akarom ezt a reszt,mert kell az izgalom,a bizonytalansag erzese es persze kell huzni a sztorit is.
    hat Rosalie hozta a formajat...bar Bella mar vampir,szoval nem jelent kulonosebb veszelyt rajuk es nincs amire feltekeny legyen se...De persze az egyutterzes megtorte a jeget..
    Emett meg...azt hiszem erre szavak sincsenek...ekkora perverzet csinalni belole:D...nagyon durva....Es megis minek neki gumino,amikor ove a vilag legszebb noje?
    Alice o maradt a regi,kis,koboldos,ugralo es imadnivalo energiabomba..
    ES Edward meg az imadott isteni pasi aki nem igazan ert a nokhoz:)Es soha nem latja a nyilvanvalot:)
    A Volturibol tiszta viccet csinaltatok...nem semmii...kedvelem oket...es jo hogy itt meg a csaladi szeretet kozottuk,mert ugyebar a konyvben nincs...bar igy nem igazan tudom elkepzelni oket amint embert olnek...tul kedbvesek es hujek lettek...Alec,Felix es Demetri olyanok,mint Emett..hgihetetlen...
    Jane labat borotval???Kellene neki?a vampiroknak nem no tobbe a szoruk sem tudomasom szerint..de azert jo volt..kellemes csaladi hangulatot ad a Volterranak...
    A legdurvabb viszont Aro,Caius es Marcus arcpakolassal,hat az valami hihetetlen volt..szohoz sem tudtam jutni,megnevetetett.
    Ediig az a resz tetszett a legjobban,ahol E es B ojan kozel kerulnek egymashoz...Pont ugy viselkednek mint egy szerelmespar...Es E honnan szedte a batorsagot,hogy ugy emelje fel Bellat?Egy kisse 'khm' bizalmas poz..
    Szoval tetszik es hajra!
    Nagyon varom a kovetkezo reszt!!!!Es a kovetkezo DVD-t!!!
    NocturnalRaven

    VálaszTörlés
  13. Jaj, de sokat kell várni...:)
    Léci gyorsan írjátok meg a következöt.
    Inkább várok, h jó legyen mint h öszse legyen csapva.

    VálaszTörlés
  14. WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ..........WÁÁÁÁÁÁÁ... és ,egint csak WÁÁÁÁ. EGYSZERÜEN FANTASZTIKUS a történet FŐLEG amit Alec, Felix és demetri művelnek. Már alig várom a kövit de a dátum alapján már rég nem raktatok fel. Remélem hamarosan olvashatom a kövit. Alig várom már!!!!!!!
    Jah és új vok most olvastam elöször de rem nem utoljára:)
    HAJRÁ mert ténlegg KIRÁLY!!!:D

    Pusssz
    krixta

    VálaszTörlés
  15. Mikor lesz friss????????????????????????

    VálaszTörlés
  16. Miért eddig milyen színű volt a haja??? Esküszöm nem tudom... Ez a rész wáó nagyon szuper lett :D:D és Emmett xD ott szakadtam!!! Szegény Bella!! Miket kell átélnie?? :D:D:D
    ui. IMÁDTAM minden betűjét!!!!

    VálaszTörlés