My Favorite MySpace 2.0 Layouts
MySpaceLayouts

Szereplők

2010. június 26., szombat

Volterra Szülötte 9.fejezet

9.fejezet: Elrabolt mese

Azonnal leugrottam az erkélyről és az erdőbe vetettem magam. Ha Bellának csak egy haja szála is meggörbül, nem bocsátom meg magamnak. Hisz az én balgaságom miatt futott ide. Az erdő sötét volt, de hála a vámpírlátást (amit most az egyszer áldottam) mindent jól ki tudtam venni. Bella illata még erősen érezhető volt a füvön, fákon és a bokrokon. Nem vagyok épp a legjobb nyomkövető, de az ő édes illata már teljesen a fejemben volt.
-Bella! –kiabáltam.
A környéken csak tücsökzene, bagoly huhogás és nyögések hangja szállt, így az utóbbi felé vettem az irányt. Egymás után kerültem ki a növényeket és ástam magam beljebb az erdőbe.
-Bella! –kiáltottam megint.
-Edw… -hallottam meg a nevem.
Jobbról! Jobbról jött a hang! Azonnal arrafelé indultam, ahonnan Bella hangját hallottam. Anfák egyre sűrűbben álltak egymáshoz, ahogy a nyögések és harci hangok folytak. Csak kaparintsam a két kezem közé azt aki bántja! Az biztos, hogy cafatokra tépem! Bella illata egyre erősödött én pedig kisé lassítottam mikor meghallottam egy hangot:
-Nem akartál önként a feleségem lenni! Akkor leszel kényszerből! –suttogta egy férfi Bella fülébe.
A fák között álltak, a férfi magához szorította Bellát és a hátát simogatta. Fúj! Felfordul tőle a gyomrom!
-Én nem leszek senki felesége te mocsadék! Majd Edward idejön és szétveri a romanizált szőrös seggedet. Csakis ezért nem tépem most ki a heréidet és etetem meg veled! –köpött a lány a pasas arcába.
Az viszont letörölte a képét majd egy óriás mosollyal nézett Bellára.
-Edward lenne az a nyál gép akivel ott fent enyelegtél? Bocsáss meg drágám, de az a kis ficsúr akkor se győzne le ha lenne egy ikerpárja. –nevetett fel.
A háta mögé lopóztam és a lehető leghalkabban indultam meg felé.
„Igazán szép kis feleség lesz belőle. Még ma elviszem Romániába feleségül veszem, aztán miénk az örökké valóság. Hm.. az a popsi és azok a mellek!” –idegen taho.
Amint a frantáziája és a kezei is tiltott zóna felé araszoltak, egyre közelebb értem hozzá. Nem lehet túl jó harcos ha még engem se vesz észre. Talán öt lépés választhatott el mikor Bella felfigyelt rám. A mutató ujjammal jeleztem, hogy maradjon csöndben és rákacsintottam.
-Ezt nem fogod megúszni! –fenyegette tovább Bella.
-Ejnye! Csönd legyen asszony, különben megtudod milyen az övem! –morgott rá.
Undorító, ez a szemét még verni is képes lenne egy nőt? Méghozzá az én Bellámat? Morogva azonnal rávetettem magam és kitéptem Bellát a karjai fogságából. Azonnal magam mellé húztam és elhátráltam. Ez egy olyan fogás volt amit Jasper tanított. Így gyorsan tudtunk túszokat kiszabadítani. Néha úgy tudom áldani Jaspert.
-Mi a franc? –káromkodott a férfi.
-Nem franc. Had mutatkozzam be: Edward Cullen vagyok, a nyálgép! –mosolyogtam rá, miközben Bellát magam mellé vontam. –Jól vagy?
-Igen. –suttogta.
-Vedd le a kezedet a menyasszonyomról! –morgott rám a férfi.
-Már megbocsáss, de az illem úgy diktálja, hogy ha már bemutatkoztam neked se ártana! –vetettem oda.
-Stefan vagyok!
-Most, hogy ilyen kedvesen összeismerkedtünk, talán el is mehetnél! -néztem rá egy kis gúnnyal az arcomon.
-Nem hagyom itt a mennyasszonyomat!
-Nem vagyok a mennyasszonyod! –morogta oda Bella.
-Ha jól tudom a házassághoz két ember akarata kell. És csak, hogy tudd Bella nem akarja. Szóval vagy elhúzol a pokolba vagy megöllek! –morogtam rá.
-Mint már mondtam nem hagyom itt a menyasszonyomat! –lépett egyet fenyegetően felénk.
Nem mintha ennyitől megijednék azért morogva hajoltam le, hogy támadhassak. Bellát lassan arrébb löktem magamtól, hogy nehogy a harc közelébe legyen. Stefan ugyan úgy legúgolt, hogy egymásnak mehessünk.
-Edward? –csilingelt Bella féltő hangja.
-Jobb lesz ha hátrébb mész! –vetettem oda.
Pont abban a pillanatban ugrott felém Stefan, én pedig ugyan így ellene. A levegőben találkoztunk, ahol nagy erővel csapódtunk egymásnak, akárcsak két szikla. Éreztem ahogy a fogai a vállamba martak, de utána átadtam magam a gondolatolvasásnak, ami bűnös előnyhöz juttatott.
„Most kitérek jobbra, belemarok a combjába, majd elkapom a mennyasszonyom és eltűnök vele!” –mocsok.
Ahogy jobbra mozdult én is felé léptem majd elkaptam a nyakát és a közelben álló fának dobtam. Az hangos reccsenéssel megadta magát a súlynak. Viszont Stefan nem annyira adta meg magát, mert rögtön fel kelt és támadt.
„Akkor a háta mögé lópodzok és simán leszedem a fejét.” –tetű.
Előbb léptem és így én jutottam a háta mögé. Elkaptam a jobb kezemmel a nyakát, a ballal a mellkasát öleltem, majd megfeszítettem mindkettőt. Ha csak egy kisebb erőt is beleadok, simán letépem azt az ocsmány pofáját.
-Most pedig idefigyelsz te degenerált neander-völgyi dinoszaurusz ürülék! Ha mégegyszer meglátlak Bella közelébe, kicsinállak. De nehogy azt hidd, hogy szépen! Először felszúrlak a vasrúdra, amit hátulról szúrok fel. Majd szépen megsütlek, de épp csak annyira, hogy túlélt. Majd szép lassan levágom a testrészeidet, kezdve azzal ami a két lábad között van. És ha ezzel végesztem napokig éheztetlek majd megöllek! Jegyezd meg! Bella az enyém! Én vigyázok rá! Most pedig tünés! –azzal ellöktem.
Stefan amilyen gyorsan csak tudott felpattant és eliszkolt az erdőbe. Öcsém, még én is megijedtem saját magamtól. Megfordultam, hogy megnézzem, hogy van Bella. De rögtön legyökeredzett a lábam. Előttem állt és a vállaimat nézte, mintha szugerálná.
-Köszönöm. –suttogta.
-Ugyan! Nincs mit. Mond volt már ilyen?
-Egyszer-kétszer megesik, de az őrök ilyenkor megvédenek. –vont vállat. –Te viszont megsérültél!
-Semmiség…
Pedig igenis volt ott valami. Bár az elején nem fájt annyira, de mostanra egyre forróbbá vált a harapás nyom. Olyan volt mintha annak a helyére égő piszkavasat nyomtak volna. És újból és újból forróbbat nyomtak volna hozzá. Nem sok választott el az ordítástól, de megpróbáltam semmisnek tettetni.
-Edward! Ez itt nem semmiség! Menjünk vissza teszek rá jeget! Nagyon fájhat.
-Nem vészes. –nyeltem egy nagyot.
-Nem kell, hogy a nagyfiút játszd! Most azonnal vissza megyünk! –vette a nyakába a jó kezemet és indultunk el emberi tempóba a ház felé.
Olyan furcsa érzés volt, hogy Bella itt van és támaszt nyújt! Sose akartam magam mellé senkit, de most mellette könnyű elképzelnem a jövőt. Mintha így lenne helyes! Az út hazáig nagyon csöndesen telt. Csak néha-néha szólt rám Bella, hogy támaszkodjak jobban rá vagy, hogy ne nagyfiúskodjak! Amit persze nem csináltam…
Hazaérve a legnagyobb megdöbbenésemre üres ház fogadott. Vajon hol lehetnek a többiek? Bella bevezetett és a konyha felé terelt.
-Nem hiszem, hogy segíteni fog! –mondtam mikor egy adag jégkockás zacskót akart a vállamra rakni.
-Lehet, de talán használ. Tudod, hogy tartja a mondás: Jobb kipróbálni, mint szenvedni! –mosolygott.
-Én úgy tudtam, hogy úgy van: Jobb félni, mint megijedni! –nevettem.
- Az lehet, hogy így van, de a mostani helyzethez úgy nincs semmi értelme. Szóval marad az én varjációm! –tette a zacskót a vállamra. –Na jobb?
A hideg jég érintése isteni volt, de sajnos semmit nem javított az égésen.
-Sajnos nem, de köszönöm, hogy megpróbáltad. –mosolyogtam rá.
Egy sóhajjal levette a vállamról a zacskót majd a tartalmát a mosogatóba a zacsit pedig a kukába dobta.
-Hát akkor jó éjszakát! –fordult felém.
Aranybarna szemei rám villantak, majd mintha menekülne előlem elrohant. Nem értem... Valami rosszat tettem? Felálltam és én is elindultam a szobám felé. A vállamba lévő fájdalom egyre erősebb lett. Már szinte az fájt, hogy fájt. Történhet ilyen? Lassan felbattyogtam a szobámba, egyenesen a zuhanyhoz. Mit nem adnék egy hideg zuhanyért, hogy jól átgondolhassam ezt a napot! Bementem a fürdőszobába, majd mindent ledobva magamról beálltam a zuhany alá. Hogy mire jutottam a mai nap? Arra, hogy Bella ezzel a barna hajjal nagyon szép, de mikor először megpillantottam mintha deja vu érzésem lett volna. Nem tudom honnan vagy miért, de mintha már láttam volna ilyen hajszínnel. Aztán ott volt a majdnem csók, amitől még mindig bizsereg a testet. Amire úgy vágyom mint a vérre. És végül az elrablós űgy. Borzalmas lehet, hogy valakinek ilyen az élete. Nem is csodálkozok rajta, hogy Bella egy kis időre otthagyta Volterrát és…
Halk kopogtatást hallottam az ajtómon. Azonnal elzártam a vizet majd egy törölközővel áttöröltem a vízcseppeket, hogy felszáradjanak és a derekam köré tekertem. Kimentem a fürdőből az ajtóhoz, majd kinyitottam. Már akkor gondolhattam volna ki van itt mikor egy gondolatot sem hallottam meg. Bella állt az ajtó előtt, de mikor teljesen kinyitottam az ajtót ő elém lépett az ajkait pedig…

Komikat please!

37 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:D
    Kíváncsi vagyok a következő részre:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ajkai pedig az én ajkaimhoz értek ,mi??
    Nagyon jó:D
    várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett
    és alig várom a
    következő fejezetet

    VálaszTörlés
  4. áááá
    pont itt abbahagyni....

    VálaszTörlés
  5. Szemét!!!!Itt abbahagyni????
    Wááá,várom a kövit,de vámpírgyorsasággal!
    Am szuper rész lett...Hát mit ne mondjak,Edward téll rémisztő volt!
    pux:Đ

    VálaszTörlés
  6. Gonoszság pont itt abba hagyni!!
    Nagyon jó lett!!!
    Siess a következővel

    puszi: szofi

    VálaszTörlés
  7. Itt hagytad abba? Halál! Nagyon jó lett! Hm...vizes Edward. És mekkora egy mocsadék volt az a hapsi!
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  8. Hogy lehet ezt itt abbahagyni??!! Siess a kövivel! Am nagyon jó lett! Pux: Szandi

    VálaszTörlés
  9. Grrrr...
    Lesz hunci ? :D
    Á nem hiszem...
    De Bella azért megcsókolja?
    Ennek már nagyobb az esélye...
    ah jól megbeszéltem magammal a dolgokat xD
    nagyon jó lett ez a rész is!
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  10. Iviii...
    Miért hagytad itt abba?ááá...
    Hát azon nagyot röhögtem,mikor Edward elintézte az a hülye Románt!XD
    Alig várom már afrisset,siess vele!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  11. szuper rész lett, de az borzasztó, h pont most hagytad abba a fejezetet... várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!!
    Hajajj Edwardtól én is megijedtem volna Stefannal jól elbánt de nem eléggé hisz nem halt meg*durcás fej*
    És a dejavu érzések de szeretem őket..:D:D:D:D
    És a többiek hol vannak??Nem értem Alice vajon mindent látott vagy sem??
    És a vége a csók minden vajon akkor jönnek rá hogy a múltuk jelenük jövőjük közös és vajon Bella apja megfogja ezt tudni..??És mi van akkor ha hazarendelik vajon sikerül ellenállni??Vagy az őrök elteszik majd láb alól Stefant?
    Várom!!
    Melinda

    VálaszTörlés
  13. jó rész lett.. csak kár h függő vég..:/:) várom a folytatást szia puszi.(LL)

    VálaszTörlés
  14. ez most komoly?
    így abbahagyni?!!!
    én megtalállak titeket!

    de nagyon jó lett!

    puszi

    VálaszTörlés
  15. sziasztok!!!
    nagyon jó lett!!! egy nap alatt nem kevés izgalom jutott ki nekik:D
    várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  16. Naon jó lett de pont itt abbahagyni?:S
    Kövi rész mikor?:P
    Puszi

    VálaszTörlés
  17. Hali!

    Nagyon jó fejezet lett!:D De most komolyan így hagytad abba? Ez nem ér! Van egy olyan érzésem, hogy az írók összebeszéltek szegény olvasok ellen, hogy ki tud jobb függővéget írni. Edward védelmező oldala nagyon bejött:D Remélem valaki megöli Stefant. Valahogy nagyon utálatos személy XĐ Az a deja vu érzés:D Egyre jobb lesz a történet. Remélem, hogy nagyon hamar jön a következő részt. Nagyon várom már:D
    pusz, Vivii

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    Hogy képzeled, hogy itt hagyod abba?!
    Stefant ki kellett volna nyírni. Edward módszere tökéletes lett volna, bár kicsit rémísztő.
    Edward Deja vu érzése...:)
    Siess a kövivel
    Puszi

    VálaszTörlés
  19. a fejezet nagyon jó lett. de hogy lehetsz ilyen?! pont itt abba hagyni?
    ok-ok beleegyezek egy feltétellel: hamar legyen friss!
    grat
    Dytta

    VálaszTörlés
  20. Ajajajaj Mi akar itt történni??:$
    félmesztelenül...
    ketten egy lakásban...
    az ajka...
    hamar Frisst PLS (boci szemek)

    VálaszTörlés
  21. Jaj nagyon örültem hogy Edward megmentette Bellát.
    Kíváncsi vagyok mikor jönnek rá hogy ők bizony ismerik egymást ember korukból.
    Puszi

    VálaszTörlés
  22. Sya Ivi !!!Naon,naon ,naon jo lett csak hozd a kovit gyorsan mert nem birom a fuggovégeket !!!


    Pusy

    Ors

    VálaszTörlés
  23. Hi!:D
    Hát mit is írjak...:D
    EZ vmi ááááááááááááááááh XD
    Okosabb vok mint Ed és Bells összevéve :D
    Én tom h ismerik egymást :D
    Kivi vok erre mikor jönnek rá :D
    Annyira tök jól írsz!
    Mjad küld el e-mailben a receptet :D
    Nha és akk mi lesz az ajkaival?!
    Ha?!
    Itt abbahagyni!
    SIESS A KÖVIVEL!:D
    Puszi
    Nana

    VálaszTörlés
  24. Nagyon állat lett XD de azért itt abbahagyni, biztos, hogy megcsókolta Bells Edwardot(L), de hol vannak a többiek? Nos lehetne más is a csókon kívül *ördögi vigyor*

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Ez nagyon jó lett, de itt abba hagyni.
    Siess a folytatással. Nagyon várom.

    VálaszTörlés
  26. Szegény asztalom... És még szegényebb kezem... Itt ütöm, mert így húzod az agyunkat :D:D Ez így nem ééér...Itt abbahagyni... Nem tom, most vagy jön a csókolózásos rész, vagy valami sokkfélét kapott Bella?? Nem tudooom.... Idegesítő... Várom a következőt Tekla.*

    VálaszTörlés
  27. ...ajkait pedig lebigyeztette. tuti vmi hasonló lesz

    VálaszTörlés
  28. Nos. Nem akarom osztani az észt, de nagyon jó lett a fejezet.
    Ha megbocsátasz nekem jobban tetszik, ha egy valaki írja a történetet. A közös blog dolgot pedig könnyen meg lehet oldani úgy, hogy csak egy ember írjon.
    A barátnőmmel mi is viszünk egy közös blogot. Mindketten nagyon jól írunk, de megállapítottuk, hogy én tartalmasabban, színesebben és érzelmesebben tudom megírni a történetet. Ezért az ő feladata lett a blogban a design tervezés, a bétázás és ha valami nem tetszik neki, vagy hiányt lát, akkor az kijavítom vagy újra írom. Szóval a közös blogról csak ennyi hozzá fűzni valóm volt.
    Szerintem jobb, ha egyedül viszed tovább a történetet.
    És még egy jó tanács. Ha már írsz, akkor azt ne azért csináld, mert elvárják tőled, hanem mert szórakoztat. Ha ezt a történetet csak azért írod, mert kíváncsiak vagyunk a történetre, akkor szerintem hagyd abba. Mert akkor nem olyan élvezetes a történet. A fejezetek rövidek és szárazak lesznek. És az rossz. Nem fogják észrevenni, de valaki igen.
    Ha nem élvezed, amit csinálsz akkor írd le röviden mint képzeltél el és hagyd abba. Kezdj újat vagy csinálj olyat, amit szeretnél. De kedv nélkül ne folytasd.

    A fejezet jó lett. Az eseményekkel nincs baj, csak jobban kéne részletezned. A cselekvések minden mozzanatát jó lenne leírnod, és van az a rész ahol az a Stefan el akarja vinni Bellát. Ott jobb lett volna, ha kicsit kitartóbb a fickó. Túl hamar visszavonulót fújt ahhoz képest, hogy szereti Bellát. Mármint elvben. És a befejezés egy cselekvés közepén. Hát... gyenge. Mindenki ki tudja találni hogy mi lesz a mozzanat. Jobb let volna úgy befejezni, hogy Bella megtesz amit akar és ott hagyod abba. Hogy kíváncsiak legyünk mi lesz Edward reakciója. Mit válaszol erre ő.

    Ha nincs igazam cáfoljatok meg, vagy mondjátok, hogy nincs igazam és visszavonok mindent, de ez az én véleményem.

    Ui.: Tényleg bocs, hogy osztom az észt, de tapasztalatból mondom.

    VálaszTörlés
  29. Ha érdekel a véleményem a fejezetről kérlek keres fel, mert elég hosszú mondanivalóm van.

    tennyo_ceres@citromail.hu

    VálaszTörlés
  30. szia!
    máshova nem tudtam írni szóval ide: kapsz tőlem egy díjat! nézd meg a blogomon!
    pusz

    VálaszTörlés
  31. pedig mi???????Itt hogy hagyhattad abba?????Mikor folytatod???Legyen friss,mert megőrülök!
    Puszi

    VálaszTörlés
  32. Szija.:D
    Nagyon jól kitaláltad, de függő véég??:D áááá kínzol itt mindenkit:P
    siess a kövivel.:D
    puszi.

    VálaszTörlés
  33. Nagyon jo let ez a fejezet!
    sies a kovetkezovel!Puszi,Kinga!

    VálaszTörlés
  34. szija nagyon jó lett a feji!
    én aszem rájöttem h ki igazábol Edward de am már vagy 2 fejivel hamarabb ki találtam csak nem volt kedvem le írni!:S
    remélem sietsz a kövivel:)
    puszi:D

    VálaszTörlés
  35. Sya!

    Nagyon tetszik a törid és ha nem haragszol én már kitetelek a saját oldimra ha gondolod nézz be és van kedved irj komit vagy csak legyél követőm. /s ha tetszik tegyél ki/
    Szuper a törid várom a folytatást!

    Pusssssz
    Krixta /Bella19/

    UI: ajánljd másnak is ha tetszik.

    VálaszTörlés
  36. ÚÚÚ ez is lenyűgözött :D:D Hihetetlen meddig tudjátok húzni a csókot!!! :D:D Remélem a következő fejezetben már lesz valami :)))
    ui. SZUPER volt :D:D:D

    VálaszTörlés